وبلاگ

صفحه نمایش صنعتی

رتبه بندی این مطلب از نگاه کاربران:
5/5
صفحه نمایش صنعتی

صفحه نمایش صنعتی، نوعی تلویزیون بزرگ بوده که در صنایع مختلف با هدف تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد. مانیتور صنعتی با مانیتور های معمولی یا تلویزیون های خانگی تفاوت قابل توجهی دارند چرا که در این مانیتور ها درخشندگی و کنتراست بسیار بالا است و مدیریت و کنترل مانیتور ها از طریق نرم افزار انجام می گیرد، لذا می توانید به صورت طولانی مدت از این مانیتورها استفاده کنید. همانطور که ذکر کردیم دستگاه مانیتور صنعتی قابلیت استفاده برای مدت زمان طولانی دارد، چرا که در بعضی از صنایع و مشاغل به دلیل بالا بودن حجم کاری این مانیتورها مدام باید روشن باشند. لذا اگر مانیتور های معمولی به صورت ۲۴ ساعته روشن باشند ممکن است برد و پیکسل آنها بسوزد. مانیتورهای صنعتی ویژگی ای مانند تازه سازی تصویر نمایشگر را دارند، به همین دلیل برای استفاده در صنایع بسیار عالی است. با توجه به این ویژگی قیمت مانیتور صنعتی مناسب است و در این مانیتورها خصوصیات برگزاری و رفرش وجود داشته و تصویر پیکسل ها می توانند کیفیت خود را نگه دارند.

صفحه نمایش صنعتی

ویژگی های صفحه نمایش صنعتی

از ویژگی های صفحه نمایش صنعتی می توان به استحکام با کیفیت این دستگاه نسبت به دیگر نمایشگرها اشاره کرد. همچنین باید ذکر کنیم که دستگاه مانیتور صنعتی، قابلیت نصب بر روی دیوار و پایه های دیواری را داشته و می تواند بر روی پایه های سقفی نصب شود. از دیگر ویژگی ها و قابلیت های مانیتور صنعتی کاهش آسیب به چشم با استفاده از کاهش نور های آسیب رسان است. همچنین این نمایشگر ها از درگاه های ورودی مثل درگاه شبکه پشتیبانی کرده و می توانند به صورت خودکار در هنگام قطعی خرابی درگاه های جایگزین را فعال سازی کند. این نمایشگرها برای کاربردهای صنعتی و غیره تصاویر را بهینه سازی می کنند و با استفاده از پنل ها و نرم افزارهای مدیریتی می توانید این دستگاهها را مدیریت کرده و بر روی آنها تنظیماتی اعمال کنید. نمایشگرهای صنعتی از سیستم های هوشمند و پروتکل های ارتباطی میان ابزارهای قابل هم پشتیبانی می کنند و می توانید به صورت همزمان با دیگر نمایشگر ها از آنها استفاده کنید.

برای مطالعه درایو زیمنس کلیک کنید.

راهنمای خرید صفحه نمایش صنعتی

در هنگام خرید صفحه نمایش صنعتی باید به نکاتی توجه داشته باشید. از جمله نکات مهم کیفیت بالای تصاویر است. مانیتور صنعتی باید کیفیت بالایی در تصاویر داشته باشد و علاوه بر آن باید عمر بالا و ماندگاری خوبی داشته باشد تا بتواند برای طولانی مدت مورد استفاده قرار گیرد. در مانیتورهای صنعتی باید ترانزیستور قرار داشته باشد تا از سوختگی تصاویر جلوگیری کرده و میزان تاری را کاهش دهد. مانیتورهای صنعتی باید انعطاف پذیر باشند. به عنوان مثال بتوانند در دو حالت افقی و عمودی تنظیم شوند. انواع پنل صفحه نمایش صنعتی باید بتوانند به صورت ۲۴ ساعت روشن بوده و کارکرد خوبی داشته باشند. چرا که مشاغل گوناگونی وجود دارند که باید از مانیتور هایی استفاده کنند که به صورت ۲۴ ساعت روشن هستند. لذا مانیتورها باید به صورت ۲۴ ساعته و مداوم روشن باشند. مانیتور با کیفیت مشکلاتی مانند داغ شدن بیش از حد را ندارد. در هنگام خرید به پورت های اتصال در مانیتور ها توجه داشته باشید. همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم این تلویزیون های صنعتی می توانند درگاه های مختلف را پشتیبانی کنند.

مقایسه صفحه نمایش صنعتی و معمولی

مانیتور صنعتی با مانیتور های معمولی تفاوت عمده ای دارند. همه ما با مانیتور های معمولی آشنا هستیم، و می دانیم که این نمایشگرها در مدت زمان کمی یا فقط در چند ساعت استفاده می شوند. اما از انواع صفحه نمایش صنعتی فقط در چند ساعت استفاده نشده و به صورت 24 ساعته مورد استفاده قرار می گیرند. چرا که بعضی از مشاغل نیازمند استفاده از این نمایشگاه ها به صورت شبانه روز هستند و با توجه به این حجم از کار نمی توان نمایشگرهای معمولی را جایگزین آنها کرد. هنگامی که از نمایشگرهای معمولی بیش از چند ساعت استفاده کنید امکان سوختن برد یا گرم شدن بیش از حد آنها وجود دارد. لذا یکی از تفاوت های مهم مانیتورهای صنعتی با معمولی قدرت آنها در کارایی است. هدف از ساخت نمایشگرهای صنعتی استفاده یا روشن ماندن در طول شبانه روز و دائم است و این نمایشگرها با استفاده طولانی مدت آسیب ندیده و خراب نمی شوند. همچنین شدت روشنایی و کنتراست نمایشگرهای صنعتی با معمولی بسیار متفاوت است. کنتراست و شدت روشنایی نمایشگاه های صنعتی بالا بوده و کیفیت تصاویر نیز بالا است.

شاخصه های مهم صفحه نمایش صنعتی

از شاخصه های مهم صفحه نمایش صنعتی پشتیبانی کردن این نمایشگر ها از درگاه های ورودی خاص است. از انواع پنل صفحه نمایش صنعتی در فضاهای عمومی استفاده می شود. همچنین هنگام خراب شدن نمایشگر صنعتی دستگاه، دستگاه های جایگزین را به صورت خودکار فعال می کند. از دیگر شاخصه ها پنل و نرم افزار های مدیریتی تحت شبکه این دستگاه ها است. نمایشگرهای صنعتی به صورت بدون لبه نیز است به همین دلیل در مکان های مختلف و دکوراسیون های ویژه استفاده می شود. رنگ نمایشگرهای صنعتی نیز کاملا منظم بوده و قابلیت استفاده در علم پزشکی را دارند. همچنین این نمایشگرها سیستم عامل اندروید دارند و دارای حافظه داخلی بوده که از ایجاد اختلال در نمایشگر جلوگیری می کنند. همچنین می توانید به صورت مداوم از این دستگاه استفاده کنید و مقدار روشنایی آنها نیز قابل تنظیم است . با توجه به نیاز خود می توانید در بعضی مواقع نور آن را زیاد کنید.

مانیتور صنعتی، یک تلویزیون بزرگ بوده که در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد و هدف از استفاده از مانیتورهای صنعتی تبلیغات است. کیفیت این دستگاه ها بسیار بالا بوده و می توانند به صورت ۲۴ ساعته روشن بمانند بدون آنکه برد و پیکسل آنها بسوزد. از ویژگی ها و قابلیت های مانیتور صنعتی می توان به قابلیت نصب بر روی دیوار و پایه های دیواری اشاره کرد. همچنین این دستگاه ها از درگاه ورودی خاص پشتیبانی کرده و هنگام خرابی تصاویر درگاه های جایگزین را فعال سازی می کنند. انواع صفحه نمایش صنعتی را می توانید در مکان های عمومی مورد استفاده قرار دهید. قیمت مانیتور صنعتی با توجه به اینکه می توانند به صورت دائم روشن باشند بسیار مقرون به صرفه است همچنین این دستگاه ها دارای پنل ها و نرم افزارهای مدیریتی هستند.

سبد بررسی
فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول